Milí doomeři, pokud byste měli nějaké dotazy nebo chcete jen tak diskutovat a příspěvek se nehodí pod jednotlivé články, tak máte možnost zde 🙂
Milí doomeři, pokud byste měli nějaké dotazy nebo chcete jen tak diskutovat a příspěvek se nehodí pod jednotlivé články, tak máte možnost zde 🙂
Doomeři, tak jak de život ? 🙂
Mne docela dobře a sem závislý pouze na Doomu jelikož nepotřebuje zvukovou kartu 😀
Navíc sem se rozhodl že se stanu sběratelem a koupím si originální hry, plakáty a dokoupím všechny knihy 🙂 Samozřejmě co nejlevnějš jelikož máme u nás doma malinkou finanční krizi 🙂
jj, samostatná diskuse tu chyběla. Ale všiml jsem si jí až nyní, ačkoli tu je už dva týdny. Rozehranou mám nyní sérii Wolfenstein 3D, kterou chci dát komplet, pak se vrhnout na nějaké ty mody k ní, opět se vrátit k Doomu a dojet Alien Vendettu, abych to následně završil dopařením datáče Master Levels for Doom 2 a kompilace Final Doom.
No já hrál taky Wolfa v Doom Enginu, ale nějak mi to spadlo asi kvůli zvukovce 🙁
Co už 😀 Držte palce mám nějaké potíže s PayPalem a chci tu trilogii !!! 😀
Jsem rád, že jsem se vám trefil do vkusu, když jsem viděl, jak narůstají příspěvky pod návodem na spouštění WADů, tak mne to trklo. Diskuse je bohužel limitovaná jednak technickými možnostmi blogu, a dále schvalováním komentářů. Ale je aspoň taková jaká je 🙂
Všiml jsem si, že vás zaujal WAD UAC Invasion. Já jsem ho tedy zkoušel (jen první level), ale moc mě to nebere. Poněkud husté a zdá se mi že ani nastavení obtížnosti nepomůže zredukovat ty masy nepřátel. Mělo mě trknout to neomezené střelivo.
Zeptám se – dáváte takovým WADům přednost ? Já tedy mám rád takové ty přemýšlivější, kde se musí trošku i hledat – třeba Eternal Doom.
A teď na Pavla – dohrál jsem Vile Flesh a opravdu excelentní kousek. A ještě – znáš konverzi Paranoid ? Jestli máš rád Half-Life, tak budeš spokojen 🙂
http://doomnexus.drdteam.org/paranoid.html
Vile Flesh – dosud nejlepší, co jsem k Doomu hrál. Co se přemýšlivějších kousků týče, dej si Knee-Deep in Zdoom a měl bys být spokojen, ale samozřejmě tam jsou i velké hordy nepřátel. A megawady mám rád čistě kvůli herní době, nehrozí tak to, čím oplývají aktuální FPS, tedy neuvěřitelnou krátkostí. V obecný rovině mi ale neva, že převažuje střílení místo propracovanějšího designu, i když propracovanější WADy jsou taky fajn. Paranoid konverzi znám, určitě někdy vyzkouším.
Pokud máš rád dlouhou herní dobu, tak si dej ten Eternal Doom od TNT. Velice propracované levely, často hádanky a nutnost pečlivě pátrat. A jejich zatím nedodělaný WAD Eternal DOOM IV – zatím jsem nehrál ale jenom zkoušel, ale z hlediska velikosti úrovní Ti spadne čelist 🙂 Práce mistrů profesionálů.
Přívalům nepřátel se taky nebráním, ale třeba ta UAC Invasion – první level co jsem zkoušel – level vypadá velice propracovaně, musíš pečlivě hledat, abys postoupil dál, ventilátor který Tě po výskoku vynese výš jsem zatím v Doomu neviděl. Ale ty záplavy monster mi to kazí.
Za ty roky co se tvoří nové WADy, tak je toho tolik, že hrát toho budeme mít dost až do důchodu. Stačí prolistovat seznam oceněných Cacowards a vybrat si – všechno bude kvalitní. Ale je dilema, co vyzkoušet dříve.
Jo, jo s tou přesyceností to vidím stejně, ale alespoň je z čeho vybírat. Já průběžně rozehrál třeba Minilevel megawad, ale ty malé úrovně a hodně nepřátel naráz mě nebavili, po asi deseti úrovních mám uložený save. To samé např. u Hell Revealed 1, ale nedávno jsem se k němu po asi měsíci vrátil a dokončil jednu mapu a užil si pěkný dvě hodiny napěchovaný typickou řežbou, aby mě další mapa zas přestala bavit. Eternal Doom sérii mám v hledáčku taky, u čtvrtého dílu bych uvítal, kdyby jej dokončili komplet a byl to klasickej megawad.
Omlouvám se zapoměl sem nahodit UAC Invasion s rychlou střelbou a velkýma životama.
Ta napodobenina Half Life je opravdu skvělá !
Stahuju už Doom Master Levels Doom II snad mě nezklame 🙂 A teď jsem už stáhnul Vile Flesh a ty WADy co jste doporučovaly.
UAC bez pomocných šipek a textů ve hře+hodně životů a nekonečno nábojů (rychlá střelba)
http://liquiddoom.net/pwad/iu-part4c_sg.zip
Chtěl bych upozornit že sem přes svoje neznalosti spustil server na Obláček Adjustable Server ! Juhůůů ! Takže můžete v pohodě pařit 🙂 Server se menuje COSTOM ADJUSTABLE SERVER-Urban Slaughter ! 🙂 Kdyby někdo zjistil jak se povoluje Mouselook stačí upravit konfigurační soubor pacik.cfg.
Potom je trošku chyba taky s pohybem nepřátel a přátel-jsou trošku rychlé ale zábava je zábava 🙂
Jde to přes Skullltag a nebo přes ZDaemon ? Mně se jaksi po…l Doomseeker 🙁
No de to pouze přes Skulltag 🙁 Jak se ti zničil ? Zkus reinstall
Zdaemon je jaksi starý 😀
Je to zajímavé, jenom jsem tak zkoušel jestli mi ten Skulltag funguje. Objevil se ten Doomseeker s tím seznamem serverů v úvodu a cosi jsem zmáčknul a teď se objevuje chybová hláška a servery jsou z hlavního okna pryč. Reinstalaci jsem zkoušel ale bez efektu. ZKusím ještě restart a pročistit registry. Jinak nevím…
Máš skype ? Dej mi ho
Máš dobře nadefinované: WAD seeker,Filet Paths ?
Jinak k čemu slouží tyto archivy co sem našel na liquidu ? Doom Heaven for DoomII, The companion series
Ani jedno mi nešlo spustit (ExE), a to asi jen proto že sem zapoměl na příkazy do DOSBoxu 😀
Doom Heaven apod. jsou, mám dojem, různá kompilační CD s řadou přídavných materiálů do Dooma. Mody, WADy, Utility, screeny a jiné bonusy. Zkrátka to, co si dnes můžeš běžně stáhnout, ale tehdy neměl Internet každý a i jeho rychlost byla malá, takže různé zahraniční časopisy vydávaly ten obsah od hráčů na samostatných cédéčkách a další lidé si to následně mohli zahrát a vyzkoušet.
Ano, správná odpověď 🙂 Jenom bych upřesnil, že spíše se takhle přiživovaly na popularitě Doomu ani ne časopisy, ale spíše firmy dodávající různá CD se sharewarem, a taky i firmy, které se na různé add-ony specializovaly – jmenuji hlavně Wizard Works, kteří vydávali komerčně add-ony k populárním dobovým 3D akcím , k Doomu a posléze i k Duke Nukem či Blood. Takže k Doomu vydali kompletní add-ony Hell 2 Pay a Perdition´s Gate. Pro fanouška Doomu je to nutnost 🙂
JInak na tom Liquidu mají teď pěkný test inteligence 🙂 Trošku jsem tápal co se po mě chce…
Taxik: Skype mám ale vůbec nepoužívám, a dnes na ten Skulltag nebudu mít čas, protože budu v práci až do zítřejšího rána 🙂
mno, zajimava diskuze …
tak jestli chcete hrat DOOMa, tak zapomente na porty jako skulltag a podobne, treba takovej skulltag je spis uz quake nez doom, taky z tohoto duvodu vubec nebezi na mym serveru, jen zdaemon a odamex …
ad ta uac invasion, ten wad neni ani nahodou o premysleni, ale o tom, ze si musim vylozene najit bfg, a ve velky kooperaci se snazit dostat co nejdal …
iu-part4c_sg je moje naroubovani supergunu na invazi, s puvodni invazi to nema vubec nic spolecnyho a na zdaemon foru se na me snesla pekna kritika za to, ze si bez dovoleni upravuju cizi pwady a jeste je verejne spoustim na mym serveru …
a jaky pak test inteligence?? :)) proste lidi to stahuji ve velkym, delaji me tam udesny traffic stylem download all, tak sem tam dal jednoduchou otazku, pro doomera vubec zadny problem, a ostatni at si hledaji info …
a ad to irc, jestli si budete chtit nec ozahrat, tak dondite a domluvime se na poradny mele :))
a pripravil sem i nejaky free irc klient: https://liquiddoom.net/doom/irc/megairc.exe
staci si jen pak v options zmenit nick …
Cyberreality:
Stran toho “testu inteligence” to nebyla nějaká výtka, jenom mne to zaujalo, už i proto, že to tam před pár dny nebylo, Tušil jsem že je problém v něčem podobném co píšeš. Mně to při prvních pokusech nebralo ta jména monster, ale problém byl v tom, že jsem tam dával mezery a nepřečetl jsem si tedy dobře instrukce.
I ten přístup na IRC na Tvých stránkách považuji za velice dobrý počin, jde to zcela hladce bez nutnosti cokoliv nastavovat v prohlížečích apod.
A co máš na stránkách vůbec nejlepší aspoň pro mě, je ten archiv Doom her.
A teď o tom mulťáku. Já teď napíšu pohled můj jako totálního novice v hraní po netu, jak vidíš se zaměření blogu, preferuji singl.
Zkoušel jsem jak ZDaemon, tak se mi podařilo zprovoznit i Skulltag. Ale multiplayer mě moc neuspokojuje, hlavně proto, že všude, kam jsem se připojil, dostávám na prdel :-). Takže zkouším jenom deathmatch a do cooperativu či team DM se radši nemám odvahu připojit, abych to druhým nekazil.
ZDaemon podle mě odpovídá klasickému Doomu – žádný mouse aiming, skoky a tak, je jednoduchý a přístupný, pro doomera zvyklého hrát Dooma od jeho vzniku lepší.
Skulltag opravdu tu hru posouvá poněkud jinam – co jsem se připojil, tak někteří hráči skákali, jiní ne, a jak jsem byl spíše navyklý na ZDaemon, tak mi jaksi nepasoval mouse aiming. Ale na druhou stranu – nová nastavení ve Skulltagu a lepší grafika a taky různé nové mody by mohly k Doomu přilákat nové hráče z řad mladší generace, pro které přece jenom je grafika a modernější hratelnost důležitá.
Ale ono je to asi jedno. Příště sem třeba napíše příznivce Skulltagu a bude vychvalovat tu svoji platformu. Asi zůstanou obě tyto platformy v určité symbióze a každý si vybere co se mu víc líbí…
A jinak v singlu si nová nastavení grafiky a režimů apod. vychutnávám. Spustil jsem teď Doom v původním rozlišení přes Steam a nechápu, jak jsme to před lety mohli takhle hrát 🙂
Leebigh: To je pravda, trošku mě mrzí že např. Zombie Hordes vyžaduje OpenGL render který je i pro můj starší né úplně starší počítač “náročný”. Jinak dostal jsi můj Email ? Projistotu jsem ti ho poslal znovu 🙂
Cyberreality: Donutil jsi mne stáhnout znovu Zdaemon 😀
Všichni/All: Co takhle udělat “IRC” sraz či kooperativní hraní? Že by Leebigh napsal Novinku a pokecali jsme nebo zahráli 🙂 Dalo by se heslo aby nás nerušil nějakej amík/rus/polák/neměc atp 😀
Ještě dotaz. Jak můžu použít Doomseeker u Zdaemona ?
taxik: a proc?? jako jestli chces si zahrat dooma skoro stejne jako pod dosem, tak zvol chocolate doom, vychazi z vanily a chova se to skoro uplne stejne jako pod dosem. jako dalsi muzes skusit odamex, taky se chova “realne” a navic na odamexu uz bezi nejaky ty online servery, takze se da hrat i pres net …
no a nakonec tu mame zdoom ze ktereho vychazi jak zdaemon tak skulltag, to uz je uplne mimo, ke starymu doomovi to ma daleko a obzvlast skulltag s jeho quake chovanim a plynulym pohybem …
za zkousku stoji jeste jdoom postaveny na doomsday enginu, ten si na nic nehraje a jde zde hlavne o co nejlepsi grafiku, na sigla to je super, mam u nej hires textury, prekopany zbrane a podobne a vypada to vazne solidne a i moderni grafika dostane zabrat :))
muj osobni nazor …
Já osobně jsem zkoušel Doomsday a moc k srdci mi nepřirostl 😀 Na ty moderní věci používám Skulltag a na Singl Player ZDooma 🙂 Můžeš mi někam upnout ty tvoje 3D packy ? Pač já mám nějakou starou verzi kde nejsou ti ZombieMani tolik vymakaní a maj pistol místo kulometu. Už jsem našel IDE, myslím že Kelvin udělal češtinu nevíte kde najít ?
Thx
Poměrně pěkně vypadá i port Vavoom, mám ho komplet ve 3D s hi-res texturami, akorát nezvládá widescreen a při normálních rozlišeních mi nezobrazuje v okně HUD, jelikož je asi obrazovka posunutá. Na tomhle portu oceňuji skvělou funkčnost pod D3D, který snad už žádné jiné porty nepodporují. Doomsday se mi nikdy nepodařilo rozjet, pořád nějaké chybové hlášky, i po regůlérně proběhlé instalaci, takže jsem neměl možnost jej nikdy vyzkoušet. Momentálně si ale vystačím se Zdoomem a PrBoomem, jenž vypadají dobře i bez OpenGL. A pro Wofla 3D používám Wolf4SDL prot, kompatibilní též se řadou modů.
PavelU: Je možné hrát Wolfa s modama i na Doom enginu ?
Jinak mne napadla bláznivá myšlenka 🙂 😀
Brácha odebírá časopis ABC no a vidím titulek “Minecraft”. No sice populární hra, ale ta grafika je snad horší než v original Doomovi 😀 Tak mne napadlo poslat E-mail s vaším Blogem a doom5.cz a ještě s jedním, takže pokuď vše vyjde jak má tak čekejte návštěvnost jako “prase” . Prosil bych sem napsat některé připomínky, protože v redakci si určitě nebudou vědět jak spustit Dooma atp. nebo ještě další věci které by se šikly např. Recenze nebo kvalitní článek http://bonusweb.idnes.cz/magazin/na-pocatku-bylo-slovo-pak-buh-stvoril-id-software-f73-/clanek.A100203_163423_bw-magazin_oz.idn
(Mají výpadky momentálně)
Dobrý nápad či ?
PavelU: Jinak řada uživatelů (já ne :D) má ten samej problém jako ty. Můžeš využít Engine Risen 3D který je takovím náhradním portem pokuď se setkáš s Errorama.
taxik: Můžeš vyzkoušet sérii WolfenDoom od Lazeho Rojase, který poměrně slušně převedl všechny Wolf3D epizody do DII, ale nejde o 100% předělávku, spíše jen částečnou. Pak je tu ještě jedna WolfenDoom konverze, která ti naopak umožní si ve Wolf 3D enginu zahrát Dooma, ale pouze s novou sadou úrovní, nicméně s věrohodnou atmésférou, zbraněmi a nepřátely jako z Doomu. Risen 3D vypadá ze screenů dost dobře, ale nezkoušel jsem jej, protože loni se mi po upgradu grafiky bugly drivery a OpenGL mi v žádné hře nejde.
takze, jdoom, jheretic, jhexen s pluginama tak jak to mam doma ja: http://lordcyber.net/doom
jsou tam i nejaky obrazky aby jste se mrkli jak to vypada nez to zacnete sosat …
Díkes Cyber 🙂
Tak co ? Co myslíte jsou moje nápady realizovatelné 😀 ?
A pro příště to nedávej ve formátu Phoshopu prosím 🙂
PavelU: WoW, tak to je hustý ! Mohl by si dát odkaz na ten mod kde můžu hrát Dooma v Wolf enginu ? To by bylo velmi zajímavé !
Jinak stěma OpenGL driverama mi to také blbne ve škole na kompech. Napíše to Error nebo se aplikace nespustí (Skulltag,GZdoom). Jinak ten kdo používá Skulltag,Odamex,Zdaemon měl by vyzkoušet IDE-Internet Doom Explorer 🙂 Stačí pár nastavení a máte všechny porty v jednom chlívku+IRC Channel a spoustu věcí !
taxik: http://www.databaze-her.cz/hry/wolfendoom/
Koukám, že se tady ta diskuse řádně rozjela 🙂
Taxik: To ABC není vůbec špatný nápad ! Nevím jestli si jako zdroj vezmou můj blog nebo doom5, ale pro omladinu by to nebylo vůbec špatné, aby se jim přiblížila historie 3D akcí, a nemusí to být jenom článek o Doomu, mohli by třeba navázat na Duke Nukem 3D apod. O personální obsazení strach nemám, protože to dělá Alžběta Trojanová a ta pracovala v Game Staru. Schválně to zkus 🙂
HaHa takže schváleno 😀 🙂
Pač ještě si najdu E-mail a to snad vše 🙂
(Už vídím jak všichni drží v ruce ABC s titulekem “doom” a povídaj si : “Ty vo*e to hrál ten kluk na ICT !” (ten kluk jsem já a nakopčil jsem jim to všem na komp :D)
Jinak jim asi pošlu co nejvíc stránek zabívající se o Doom ať poruzumí.
Jinak mám to poslat té Alžbětě T. ? Já jsem to nikdy nedělal 🙂 😀
To nevím. Alžběta není v tiráži, je asi pouze externistkou, takže nevím jestli má vlastní adresu. Já bych to klidně poslal šéfredaktorovi, formát e-mailu najdeš v tiráži.
cest
budeme poradat idoom night v odamexu, jeste se nevi jestli dm nebo coop, takze jestli by jste meli zajem si s nama zahrat, tak sup na irc (navod viz vise) a muzeme se domluvit jakej mod dame a kdo vse bude hrat …
vice: http://idoom.cz/doom/novinky/dnes-odamex-vecer-plny-dm-a-coop/434/
Taxik nestihl protoze se dneska zrovna nedival na IRC chanel a tady. Co priste ? Musite dat datum treba na 29.dubna a to se potom dovi vic lidi napr ja. Zatím
no, taxiku, tak jestli budes mit zajem, tak tento vikend si zase dame odamexa …
Cyberreality: Měl bych dotaz, jak se dá v IDE klientu změnit, resp. nastavit nick ? Zkoušel jsem to přímo ve hře a nechce mě to pustit, abych si ten defaultní “change me” změnil.
http://liquiddoom.net/xx/
Díky, tam mě to hledat nenapadlo 🙂
cyberreality: No spíše bych dal Zdaemon ale to je jedno, čeští doomeři jsou čeští doomeři 🙂
A kdy se teda koná ten Odamex 🙂 ? Nebo jsem už prošvihl :D?
taxik: jestli chces dat zdaemon, tak kdykoliv k veceru se prihlas na irc a muzeme dat neco … domluvit se muzeme pred hrou … odamex si obcas dame, protoze se moc nehraje a je to zatim tezce ve vyvoji … tak jenom zkousime jaky to uz je a jak to jede … zdaemon se hraje prubezne furt, skulltag ze pry jeste o neco vic, ale to nevim, protoze skulltag de mimo me, naposledy sem ho zkousel nekdy 2000/1 a vubec me to nevzalo, v ty dobe sem stejne jel pres csdoom :))
Pěkný nášup článků v poslední době. Kamasutru II a III jsem jen tak rychle prolítnul a časem se k nim vrátím a přečtu si je celé. Jak jsem se od tebe na jaře dozvěděl, že jsi už hrál Vile Flesh, tak neplánuješ na něj také recku? Jinak menší změna v tématickém směru tvých článků samozřejmě neuškodí, věnuješ-li se opět tebou oblíbeným konverzím.
jak si zmínil v závěru recenze u Action Doom, tak souhlasím, že jsou dnešní FPS dost přímočaré, krátké a ve výsledku tupé, respektive tupější než staré střílečky z devadesátých let. Já právě zbožňuji ten komplexní level design, secrety a dlouhou herní dobu. Tebou zmíněná hratelnost odkazující na klasické plošinovky mi neva, ale co mi vadí je degradace FPS žánru jako takového. jelikož 15 let fungoval více méně na neměnných pravidlech.
Poslední FPS v klasickém střihu, co jsem hrál, je snad ruská budgetovka Exodus from the Earth z roku 2008, ale v Rusku vyšla už o rok dříve. Nedala se u nás prakticky sehnat, až na originalky.cz měli hru letos v květnu z dovozu z UK (kde hra loni vyšla). Přirovnal bych ji ke Quake II, Mace Griffinovi a Chaserovi, a při jejím hraní jsem si přišel opravdu na své.
Potěším Tě, recenze na Vile Flesh určitě bude. Hraju to teď podruhé, v hlavě mám verdikt sesumírovaný, takže to nebude zase až tak dlouho trvat. Akorát mě mrzí, že nebude tolik podkladů, na internetu se totiž nedá o Vile Flesh nic pozoruhodného najít.
A k těm střílečkám. Ty všechny negativní vlastnosti moderních FPS jsou dané tím, že střílečky jsou populární a hráči v dnešní konzumní době nechtějí u her strávit nekonečně hodin, dnes je kladen důraz na bombastičnost a intenzitu zážitku, než na dlouhé pátrání po secretech.
Ten lineární level design je ale dán podle mě i tím, jak pokročila technologie v hrách. Dříve byli designéři vázáni v podstatě na jednu budovu či uzavřenou oblast a tam se mohli vyřádit, velké exteriéry prostě nešly udělat a muselo se koncentrovat na propracované řekněmem interiéry. Dnes zase moderní enginy mohou zobrazit prakticky všechno a aby hráč nebloudil, je třeba jej vést a teď je na designérech, aby to vedení udělali tak, aby měl hráč dojem svobody a aby šel tam, tam má.
Mě hlavně mrzí, že v nových hrách nejsou žádné secrety, to je ta největší moucha.
Já teď hraju Duke Nukem Forever, podpořil jsem vývojáře koupí speciální edice. Skvěle se bavím, i když jsou principy hry založeny na moderní bázi. Ale Duke a jeho hlášky se neomrzí, hraní si s prostředím taky ne, akce taky ujde a trochu se musí zapojit i ta hlava. Je to klasicky přímočaré, ale nekouká tam jasně ze všech stran, co má hráč dělat.
Duka mám prostě rád.
Jj, na tu recenzi se těším. Na fóru jsem doplnil pár dalších věcí, co mě v posledních The Newstuff Chronicles na Doomworldu zaujalo, a také objevil náhodou tuto pěknou českou stránku http://www.doom-wads.wz.cz/index.htm
Ano, mám ji v odkazech, jsou to stránky českého Doom mappera Damneda, zatím jsem od něj měl možnost hrát jednu mapu v českém WAD contestu a patřila k těm nejlepším z obsažených map.
Rozehrál jsem začátkem prázdnin znovu ten Knee-Deep in Zdoom, ale mám screeny jen z prvních tří map. Do čtvrté jsem se zatím nedostal, chybí mi čtvrtá přístupová karta, a už jsem zapomněl kudy se k ní dostanu. Tudíž ti ty screeny pošlu jen z těchto dosažených map a z těch dalších můžeš pak v recenzi použít i nějaké své screeny.
Připravenou recenzi jsem Ti poslal na mail ke schválení, potřebné screenshoty určitě vyrobím 🙂
Na majl jsem ti obratem odpověděl. Věřím, že se ti ty mé screeny budou líbit.
rozjel sem na webu forum, tak jestli mate zajem tak http://liquiddoom.net/doom/forum/
Přátelé, budu teď týden mimo republiku, takže pravděpodobně nebudu moci reagovat na případné příspěvky. Ale za týden budu mít web opět pod kontrolou 🙂
Zajímavý Doom/Wolf3D mod “Klooni – A Doom clone” http://wolf3d.darkbb.com/t2164-klooni-sdl-v14-beta-released Technicky je to spíše Wolf, ale atmosférou a zábavou naopak čistokrevný Doom. Taky nutnost některého z Doom 2 WADů mluví za vše! Koukal jsem ale na názvy souborů a jmenují se stejně jako v té klasice z roku 1992, nicméně jsou samozřejmě ve WAD formátu. Graficky bych to nicméně přirovnal k Doomu pod ZDoomem, akorát úrovně nedosahují takové rozsáhlosti a členitosti jako v Doomu samotném. Přesto je levelů dost, a díky možnosti si k tomuto počinu přidat ještě další čtyři mapsety Excursion to Erebus, Demonoid, Monthly a Earth Anomaly (spustitelné přes volbu Custom game v menu), tak je zábava a herní doba notně obohacena a prodloužena.
Nechce se Ti sepsat nějaký přehled všech těch Wolfenstein konverzí ? Poněkud již ztrácím přehled a přehledový článek s tímto zaměřením by možná nebyl od věci.
Někde tuším na Bonuswebu jsem viděl stand alone konverzi Wolfa z první světové – nechceš zkusit ?
http://www.moddb.com/mods/unsung
Před dvěma týdny jsem sepsal tenhle článek http://hosting.cecak.cz/forum-modifikace/viewtopic.php?p=852 o tom, jak se dnes dá Wolf 3D hrát. Časem tam snad dám i nějaký ten přehled podařených konverzí, které si sám zahraji, nebo nějakých jiných obyčejných modů. Takhle jsou tam jen ty, co jsem zkoušel, zaujaly mě apod. Nicméně mi nefachá Wolf v DosBoxu, (buď se rebootne po loadingu nebo vypíše nějaké erorry), takže jsem omezen jen na SDL port. Tebou zmíněnou konverzi jsem nehrál, ale jelikož ji SDL port podporuje, tak bych ji mohl zkusit.
Na blogu můžete nalézt review na demo totální konverze s alien tématikou z roku 2007 – Aliens Colonial Marines. Reklamy v modu Urban Slaughter naznačily, že se na této modifikaci stále pracuje, a nyní mě potěšil Tormentor na svých stránkách. A jelikož české doomservery nepřicházejí s novinkami často, tak zprávičku přinesu zde – plná verze modu atmosférické konverze Alien Colonial Marines je hotova !!! Odkaz zde:
http://forum.zdoom.org/viewtopic.php?f=19&t=30920
Letos na jaře jsem narazil na tuhle verzi Aliens Total Conversion http://forum.zdoom.org/viewtopic.php?f=19&t=29122 . Nevím nakolik se liší od té původní, nicméně ji chci někdy zkusit, stejně jako tebou zmíněnou plnou verzi Aliens Colonial Marines.
Co jsem ji letmo spouštěl na základě Tvého avíza, tak prostředí levelů se jeví zhruba stejné, jsou tam přidané efekty pro Z a GZDoom, zbraně jsou nově upraveny, a dle informací u WADu by tam měli být i noví nepřátelé. Určitě vyzkouším, díky za info.
Ahojte, jsem dočasně zpět. Tyhle nové Alieny vyzkouším jestli fungují na staré verzi Doom Legacy 🙂
Dík
Chtěl bych všem věrným čtenářům našeho blogu a vůbec všem hráčům Doomu popřát veselé svátky Vánoční, hodně pohody a spoustu dárků pod stromečkem, pokud možno s herní tématikou. A pro fanoušky multiplayeru co nejvíce fragů a pro singlisty maximum nalezených secretů a zabitých mutantů.
Hledal jsem nějaké ikony, kterými bych obměnil exáče k Doomu na ploše a našel tenhle zahraniční blog http://onemandoom.blogspot.com/ . Je tam toho na něm fakt tuna, já těm článkům sice nerozumím, akorát nad screeny můžu slintat, nicméně tobě to k četbě zřejmě dobře poslouží.
Zas tak excelentní angličtinář nejsem, ale základní informace pochytím, a tento blog je opravdu zajímavý, takže díky za tip 🙂
Ahojte, jsem tu a asi si přes prázdniny zapařím doomka
To se někdo má 🙂
Zkus si zahrát Zones of Fear, co se právě testuje beta.
Jojo, prolítnu celej web. Bohužel si nezahraju žádné “nové pecky” protože to hraju pouze na PSP. Na PC si zahraji jen Multiplayer, a to dnes už jen malokdy bohužel. Ale teď nevím jak se to menuje ale Kneep In Death in zdoom, tak to je opravdu dobrý WAD! Hrál jsem ho ve škole a nadchl mě, proto doufám že pude i na PSP.
Jo a předevčírem jsem KONEČNĚ dohrál Aliens T.C.C . Po asi 5 měsících plného bloudění, strachu že vyjede z nějaké stěny alien, jsem to dohrál! Komplet ! Uf, no jsem na sebe hrdý, ale ten WAD shrnu- takže autor to velmi technologicky dobře pojal. Aby to byla lekačka tak umístil procházecí zdi v bunkrech alienů takže když jste prolezli, alieni zasičeli a šli po vás. Mluvení, ruzné zvuky (např. výtahy, dveře) ale také zvuky alienů-když jsou blízko. No musím říct že já (osobně) jsem si to moc neužil- asi kvůli těm lekačkám a bloudění v levlech. Každý level byl skoro stejný, ale musím pochválit teda autorovu fantazii v různych věcech např. v jednom levlu když se pohnete z místa tak to zasičí a alieni jdou na vás, ale také jsou některé místnosti které můžete zavřít zeleným tlačítkem, takže alieny nemusíte střílet a “permanentně je zamknete” (dveře již nejdou otevřít :D) hratelnost nic moc, ale jinak vše VYNIKAJÍCÍ !
Hratelnost: 2/10
Design levlů: 9/10
Nápad/y: 10/10
CELKEM: 7/10
Teď se vrhám na Doom TNT, je to příjemné, relax, nic moc těžkého, ani lehkého. Podle mne zatím nejlepší iwad od ID Softu (hned po Plutonii)
Všem doomerům přeji hezké dny. Omlouvám se že jsem se tu nestavil na silvestra/vánoce. Teď du čítat, co se stalo nového 🙂
Ahoj
Hrál jsi ty původní Alieny co jsou tady na blogu a nebo tu novější remake verzi ?
Na tom PSP funguje jen základní Doom, nebo i nadstavby typpu ZDoomu a tak ?
Protože nejsem si jistý, jestli si Knee-Deep in the ZDoom zahraješ v základní verzi Doomu.
Jinak jestli chceš zkusit konzolovou specialitku, zkus si rozchodit No Rest for Living – po dlouhé době oficiální datadiskpro Doom, ale jen exkluzivně pro XBox. Ale na netu je k nalezení WAD, který se dá použít i pro PC.
Tohle No Rest for Living vůbec neznám, každopádně jsem to musel hned vygooglit a vyzkoušet.
Hrál jsem jen originál alienů. De o port vzdáleně blízký Zdoomovi-je to vlastně stará verze Doom Legacy (bez podpory MIDi hudby). Dokáže rozchodit jen staré(rší) WADy typu Twilight Warrior, Aliens a nějaké ty jednoduché věci. Co mě štve, že nedokáže rozchodit Hexena tzn. ani WADy k němu takže pařbu typu Urban Slaughter. Jinak mám pouze PSP a teď nově Android mobil Xperia Mini PRO s klávesnicí. Neznáte nějaký dobrý port na Android ?
Dík
Tak jsem dohrál další Doom megawad, konkrétně Vengeance pro Ultimate Doom. Od Paula Fleschuteho tak mám dohrány již tři. Tento byl ale dost hardcore, co se týče adventure mechanizmů. Všude prohledávat, vracet se často, řešit fakt neobvyklý hádanky a téměř na konci čtvrté epizody přesto zkysnout. Přestože tu předposlední úroveň jsem měl úplně kompletní na 100%, jen se mi nepovedlo dostat za exit dveře. Takže jedinkrát za celou hru to vyřešil cheat na procházení zdí. Závěrečná úroveň už byla OK. Celkově byl level design velmi neotřelý, to samé textury a akce dobře odsýpala. Poslední epizodu jsem si do té zákysové úrovně užil svižným stylem, kdy kolikrát byly levely přešlý v rychlosti, že jsem se někde objevil, sebral klíč, šel na správné místo a byl závěr, do toho poměrně naditá akce a bezproblémová orientace. V podstatě old-school megawad, kde se na nějaké nápovědy nehraje.
Nechceš si zase napsat recenzi, dokud máš tady ten megawad Vengeance v paměti ? Zkusmo jsem si pustil první dvě mapy z první episody a level design opravdu docela zajímavý a nelineární, i když rezervy tam jsou. A taky graficky mod nikterak nevyčnívá v těchto dvou mapách, ale to není na závadu.
Na recenzi to nevidím. Já to rozehrál již v únoru, když jsem čekal na další verzi ZoF, tehdy jsem měl i dvakrát problémy s postupem, holt ty hádanky, nějakou dobu to pak nehrál Až o uplynulém víkendu se mi povedlo mod dotáhnout (save byl ze závěru třetí epizody). Takže zas moc v hlavě toho nyní o Vengeance nemám.
Doporučuji dát druhou šanci tomu Invasion UAC megawadu, chce to ale hrát tu komplet verzi, na níž tu je z loňska link, já jej dal své na fórum. Protože i když mám neomezeně munice, tak je to místy fakt záhul, jelikož nepřátel je snad víc než v ZoF. Mapy celkově srší originalitou, je to designováno na použití skoku, ale zprvu mi to nebylo jasné. Průchod mapami relativně v poho, i když pár zákysů se samozřejmě najde. V jedné mapě, cca kolem desáté, jsem nevěděl jak se dostat k modré kartě a vyřešil to rocket jumpem :-). Cheat zatím potřeba žádný nebyl, taky mě málem potkal bug, kdy jsem bez důvodu zemřel po překročení daného místa. Než mi došlo, že jsou za mými zády prakticky neviditelní Impové, podobní těm z Knee-Deep in ZDoom (fialová varianta), kteří mě vždy dorazili hned, co se zdálky zableskli, já měl totiž hodně málo životů. Taky byli dost odolní, že sejmout je BFG nebyla žádná sranda. Až po jejich likvidaci mapa skončila a pokračoval jsem dál. Momentálně mám rozehránu 25 mapu, závěrečnou 30 už jsem cvičmo dal minulý týden. Byla lehká a na jejím základě jsem WAD rozehrál, má mimochodem i velmi atmosférickou hudbu. Rozehráno v GZDoomu s PAL Plus Wadem.
Tak jsem si to zkusil, mapy co jsem se náhodně podíval, tak pěkně nadesignované, mod vyhlíží profesionálně a screenshoty atraktivně. Ale teď nevím, jakou verzi jsi hrál Ty, protože na oficiálních stránkách modu ( http://xsnake.free.fr/invasion/download.htm ) je asi 8 různých verzí a mám v tom guláš. Zkoušel jsem tu poslední – IU part 5. A zdá se mi trochu jiná oproti té předchozí, co je někde tady v diskusi dříve odkaz.
Pro mě je problém v tom, že obtížnost je přestřelená, což je ale hlavně proto, že megawad je designován hlavně pro kooperativní hru.
Pěkná práce, ale aktivně hrát to nebudu.
Hraji tuto verzi iu-part4c_sg.zip ,ke stažení zde http://liquiddoom.net/pwad/iu-part4c_sg.zip Na ty odkazy na homepage projektu jsem koukal, ale vůbec jsem nevěděl, co je finální a hlavně kompletní verze. Nabyl jsem dojmu, že je tam celý megawad rozkouskován na několik částí, ale možná se mýlím. Tak jsem vygooglil tu výše uvedenou verzi, aniž bych předtím vůbec věděl, že ji Cyberreality má na svém serveru a že jde o Invasion UAC. No, mě, nevím proč, lákají vždy ty málo hraný, známý věci neotřelého charakteru. Navíc Invasion UAC už není na Doomworldu, nebo jsem ho tam alespoň nenašel, ale kdysi tam byl. Momentálně mám zákys v mapě 28, nalezeno šest secretů ze sedmi, zbývá zabít posledních pět nepřátel, pokud nedojde k dalšímu spawnu. Nalezeny dvě přístupové karty, přičemž jedna je ode dvou dveří a třetí dveře jsem zatím nenašel. Designováno hlavně pro kooperaci? To by některé zákysy teda vysvětlovalo, ale víceméně to je po většinu doby výborně hratelné i v singleplayeru.
Máš pravdu, opravdu se to označení názvů na oficiálních stránkách jeví jako kousky megawadu, ale zdá se, že ty jednotlivé “party” jsou myšleny spíše jako čísla verzí.
Stran toho mého tvrzení o kooperativním určení WADu – čerpal jsem z info souboru přiloženém ke stažené 5. verzi:
* Play Information *
Map # : MAP01..MAP32
Single Player : yes on certain maps
Cooperative : yes (created for)
Deathmatch 2 Player : no
CTF 2-16 Player : no
Difficulty Settings : Not implemented yet (coming soon)
Kde “certain maps” znamená “některé mapy”
Jinak design levelů se mi líbí, pamatuji si že jsem komplet prošel první level, asi tu starší verzi a tam byla cesta nahoru skokem přes nějakou větrací šachtu,což byl dobrý nápad.
Teď jsem si teprve všiml, že není implementována obtížnost, takže na nejlehčí obtížnost zkoušet nastavovat nemá smysl.
Možná mohl první level být jednodušší, protože mastermindy a kyberdémony na úvodním prostranství likvidovat jen s brokovnicí je docela záhul.
Mě ty extrémní záplavy nepřátel zas až tak moc nebaví.
Díky za upřesnění. Já předtím na pár Readme koukal, ale očividně ne pořádně. Jakmile bych tohle viděl Map # : MAP01..MAP32, neváhal bych to rozehrát. Nicméně zkusil jsem tu verzi 5 a ta je pro mě nehratelná 🙂 Chytlo mě to totiž jen kvůli tomu, že v té iu-part4c_sg.zip jsou změněny vlastnosti brokovnice, ta tak střílí více dávek naráz jako ze samopalu. Díky čemž není problém ty masy nepřátel postřílet, včetně Cyberdemona hned na začátku. Je to tak rychlé, frenetické, atmosférické a především zábavné, alespoň pro mě.
Já bych řekl, že tady ta SG verze, co jsi hrál, je nějakým způsobem upravená, patrně pro usnadnění singleplayerové hry, která těmi zbraněmi nabývá úplně jiného rozměru a je to již daleko lépe hratelné a snazší. Akorát je to vůči potvůrkám unfair :-). Stačí pobíhat s brokovnicí a troufneš si bez problémů i na bossy.
Jestli sis všimnul, aspoň v té první úrovni, tak jsou tam na jednom místě velká množství lékárniček, takže primárně design je tvořen na hru s klasickými zbraněmi.
Jj, je to tak, jak zmiňuješ, ale vyhovuje mi to dost. Hafo lékáren bylo v každé mapě a moc jsem je ani nepotřeboval. Zas ale když vezmu pistol starty, s nimž to nehraji, mohlo by to být těžší, posbírat někde jednotlivé zbraně, pečlivě objevovat secrety, zas se dostat k BFG… Takhle je to fakt hodně lehké. Jinak level 28, secret sedm objevený, ale exit zatím ne, takže smůla 🙁 A ani na youtube nic není, krom pár prvních map.
Tu modifikaci udělal Cybereality osobně, ptal jsem se na to na fóru Liquidu.
Takže Doom the Way id Did je vítězem Cacowards za rok 2012? Docela překvapení. Byl to klasický Doom, úrovně jevily velký smysl pro detail, parádní secrety, ale jakoby mod plně nevyužil svůj potenciál. No, očekával jsem od něj rozhodně víc. Nicméně pokud jsou k dispozici i ty Lost Episodes, mohlo by to celkový dojem z tohoto megawadu dost zlepšit. Hrál jsem prozatím ale jen tu první trojici epizod. Přešlé mám i Base Ganymede: Complete, což zpočátku evokovalo Call of Duty, ale pak se hra slušně rozjela a více se držela mezí původního Doomu. Zde se mi párkrát podařilo dostat i do tajných úrovní. Obojí hráno přesně před rokem.
Zkusil jsem si tuto hru po dohrání Back to Saturn X zkusmo rozehrát a mé dojmy z první epizody jsou taky prozatím rozporuplné. Málo nepřátel, až přílišná jednoduchost, design map slušný a podrobný, ale nic převratného, podstatná část levelů i nepřátel schovaná v secretech. Taky mi jakoby něco chybí, asi proto, že design je schválně v 90. letech. Stáhnu si k tomu ještě novou muziku, uvidíme co z toho pro mě vyleze.
Vzpomínáš, jak jsem kdysi sháněl jeden WAD a nebyl nikde k nalezení? Konkrétně Back to Hell – Episode 1, tak dnes se mi ho podařilo konečně najít. Stačilo do googlu zadat BTHE1.WAD a poté kliknout na třetí nalezený odkaz, kde byl i download.
Ano, díky, už jsem si ho stáhl do archivu.
Právě jsem si všiml, že se v některých postech špatně zobrazují videa. Možná to souvisí se změnami, které provádí Google na You Tube. Doufám, že jde o dočasný stav – pokud se stav nezmění, budu muset bohužel prověřit a případně opravit odkazy či videa zaměnit 🙁
Tak zdravím po dlouhé době 🙂 Chtěl bych popřát štastný nový rok všem Doomerům a ať se vám daří :))
btw.: jsem rád že to tu pořád běží a recenze pořád vychází ! Máte ode mě obrovský dík 🙂
taxik
Vítej zpět a díky za přání 🙂
Recenze určitě budou dále přibývat, ačkoliv momentálně ne v takové frekvenci, jaké bych si představoval – díky pracovním povinnostem. Neboj, zabalit to určitě nehodlám.
hele, jestli to tu vubec nekoho zajima, tak na doom radiu je uz vice nez 100 hodin hudby :))
Máš tam taky tohoto borce ? Elguitar Tom
a coz takhle se podivat? 🙂 je tam dokonce i cely playlist na mrknuti se 🙂
Vím o něm, ale nenapadlo mě se tam aktuálně podívat. Aspoň mám dnes co poslouchat ve službě 🙂
tak chcipla deska 🙂
No, to je “hezké”, takže Liquid Doom má tedy technickou pauzu. Doufám že bude brzy nová 🙂
a frcime dal …
No nevím nevím – zatím nic 😉
ale jooo … akorat musim prekompilovat cely system a kernel … mam tam pulku fbsd 8.3 a pulku 8.4 a hapruje to, tak vse od znova, kazdopadne web a forum bezi …
radio a zdaemon servery pojedou pozdejs …
Již vše funguje !!! Díky 🙂
Jsem to přechválil, opravdu neběží úplně vše.
jo, je to dead, uz se mrkam na ebay na nejakou opteronovou desku …
uvidim kolik to bude stat, to kdyztak postavim odznova …
tak uz se instaluje system, poskocim z fbsd8 na fbsd10, bude to postaveny na opteronu …
konfiguraci si dam hezky od znova, a data samozrejme zustanou …
takze nejake prani co by to jeste mohlo hostovat za sluzby? 🙂
Já myslím, že toho máš na serveru už tolik, že se tam nic navíc nevměstná.
Fórum, rádio, WADy ke stažení, CD s plnými hrami, mě fakt nic víc nenapadá 🙂
mysleno spis jako sluzby 🙂 to o cem mluvis je jen radio stream a web server 🙂 vytizeni cpu kolem 0% …
videli jsme totok : https://youtu.be/kCYDiJjofXM?t=19m15s ? 🙂
Také jsem s trailerem spokojen. Nicméně i při vysoké dynamice videa mám pocit, že oproti původním Doomům je akce pomalejší a vadí mi trochu ta fosforeskující kořist vypadávající z nepřátel a kruhové menu výběru zbraní.
sem semka hazel i odkaz na video 60ftp a nejak ztraceno v prekladu 🙂
Možná že jsem to přehlédl ve spamu, když tak jestli se Ti chce. můžeš postnout odkaz znovu 🙂
urco to uz vsici videli https://www.youtube.com/watch?v=2KApp699WdE&t=1800 :)) predvadecka trva cca 20 minut …
jinak jako nevim … spis jako doom3 nez klasika … a propagovana absence regenerace zdravi je tu vyresena tak, ze ze zabityho protivnika vypadnou lekaricky 🙂
Ale jo, uvidíme co z toho vyleze. Každopádně někteří píší. že nebýt Brutal Doomu, tak nebudou ani fatality jak jsou prezentovány. Jest otázkou, zdali se nebude dorážení nepřátel opakovat, zdá se že oproti BD jsou fatality bez technických obtíží.
nekdo je tak naivi, ze si mysli, ze vyvojari pri tvorbe doom4 se divali na brutaldooma? 🙂 to jsou ti faousci brutala uz tak zfetovai?
jako ja si to urco koupim, nejakou uber edici, abych si to zahral, ale doom3 sem dohral jedou a uz me to nenutilo hrat zova …
Debatovalo se o tom tuším na Facebooku v Brutal Doom skupině, takže určitě jde o fanoušky BD.
Na druhou stranu – myslíš, že jej v id Softu nehráli ? Vsadím boty, že určitě ano.
Já mám k dispozici kód do bety tuším z Wolfensteina, tak jsem zvědav, kdy to spustí. A koupím si jej určítě taky. Třeba budou něco dávat k předobjednávce.
spis bych veril tomu, ze hrali mortal kombata :))
Nefunguje mi už několik hodin Databáze her 🙁
Mají nějaké problémy snad s hostingem, Memphis psal krátkou zprávičku na Facebook. Již funguje, ale znatelně je pomalejší.
Zdar,
ad Brutal Doom v20b, autor předvádí, co jako programátor dokázal, že masivně snížil nároky na CPU (jako klobouk dolů toto) https://www.youtube.com/watch?v=Kqf9qKw6pQc ale bohužel u mě je to naopak a propady fps už jen třeba při pohledu na blízké louže je masivní. Podobně jiný brajgl po zemi. Předchozí verze jely bez problému, podobně jako jiný moderní hry na menší detaily (dělo zas nemám). Pomalu se probírám ENG komentářema a diskusema, zdali to má někdo podobně, ale zároveň píši i sem, pokud by někdo něco věděl. Dík.
Já osobně tedy s Brutal Doomem problémy nemám a až na občasné téměř neznatelné cuknutí při načtení většího úseku mapy mi vše jede dobře. Hrál jsem zejména Starter Pack.
Teď záleží na tom, jestli máš problémy jen v některých úsecích, nebo komplet s celým Brutal Doomem.
Co jsem zaregistroval, tak byl reportován problém jenom v jedné mapě Starter Packu ( http://dbher.cz/hp223152 ), zde by mohlo jít asi o náhodný bug,
Na fórech via Google byly stížnosti na podobný problém, ale už ve starších verzích.
http://forum.zdoom.org/viewtopic.php?f=4&t=31925
https://www.doomworld.com/vb/wads-mods/58866-compatibility-of-texture-resizing-in-gzdoom-with-brutal-doom-and-beautiful-doom/
https://www.doomworld.com/vb/doom-general/85373-gzdoom-brutal-doom-lagsi-think-its-caused-by-gibs/
Jestli je problém všude, tak dle instrukcí v odkazech bych v prvé řadě zkusil zredukovat kvalitu Texture Resize Mode nebo jiná nastavení jak se píše v citovaných fórech. Nebo zkusit Zandronum.
Bohužel cíleně nemůžu poradit, protože sám problém nemám.
Dík. Problém je ve všech mapách. To nízké fps je poznat i tam, kde se zatím nestřílelo 😉 Pokud začne červená, už se to fakt nechutně trhá, je to nehratelný. Mluvím o onom kompletním balíku Starter pack.
Soubory wad a sám BD pk3 jsem zkopíroval do staršího adresáře s GZDoom a tam jede normálně, jak BD dřív. Ovšem ta superoptimalizace CPU tam není/nefunguje.
Jak lze zobrazit ukazatel fps?
No tak aspoň jsi to vyřešil takto, to asi bude nějaký nejasný problém u Tebe s novější verzí GZ Doomu použitou ve Starter Packu.
Jestli dělá problémy krev, tak v Brutal Doom options je volba Janitor – která po zapnutí dle popisku dělá zmizení “gibs” po určité době.
Počítadlo FPS zapneš přes konzoli – stiskneš klávesu s vlnovkou nalevo od klávesy 1, pak napíšeš příkaz VID_FPS TRUE. Vypneš stejně, akorát napíšeš FALSE. Ale je to třeba myslím zadat při každém spuštění GZ Doomu.
Viz zde: http://zdoom.org/wiki/CVARs:Debug
Krev to samozřejmě zhorší fatálně, ale fps je nízký i tak. Ten starší GZDoom mi dělá ve větším exteriéru 20-40 fps (dík za info). Ještě změřím Starterpack. O Janitoru vím a občas ho použít už musím. Ty nábojnice by mohly mizet automaticky i tak.
Tak krom nižšího fps je tam ještě hrubší a nepravidelný trhání. Můžu třeba čumět na rudou podlahu a fps lítá sem tam, ukazuje mezi 25 a 8 fps, což je jasně poznat i na té ne-hratelnosti. Nejlepší je, že se takhle trhá i když konstantně ukazuje 30 fps.
Tak to mě mrzí, ale bohužel opravdu netuším, v čem je u Tebe problém. Starter Pack jsem zkoušel asi na třech počítačích, jak s DOOM II wadem, tak i nativně s defaultním Freedomem, a na všech v uspokojivé hratelnosti, a to včetně notebooku.
Zdar, napadl mě wad na zrecenzování, nevim jestli si ho hrál či ne (ale recenzi jsem nedohledal) a to Idoom mapping contest: quake world. Jedná se o český projekt na idoom.cz, který měl přivést nové tváře do tajů mapování (nepovedlo se, krom přispění sem jsem udělal jen jednu další mapku do ZOF 🙂 ). Možná by to za to stálo
https://www.doomworld.com/idgames/levels/doom2/Ports/g-i/idmqwcon
PS: bože to už je skoro 6 let co to vzniklo- to to letí
Mám ho dohraný, ale je to již delší dobu. Na recenzi určitě myslím, jelikož tento WAD je důležitou součástí historie české Doom scény, ale je třeba si ho zahrát znovu. Vydrž 🙂
Luxusní blog.
Díky, vítej mezi čtenáří 🙂
Kdo si hraje, nezlobí:) https://youtu.be/863D-TWAbJQ?t=681
Díky za příspěvek, již jsem toto video zaregistroval a je na Facebookové stránce blogu 🙂
Není, tohle je další se správnýma zvukama a nakynutým a nakrklým Baronem.
Máš pravdu, podle názvu se mi to zdálo podobné.
Od nepříliš brutálního Ondřejka (jeho komentář se nezobrazil z neznámých důvodů:
Starý ale dobrý. Doom na Doněckým letišti.
https://www.youtube.com/watch?v=jSaNkkk7Xqc
Moc pěkný web.je super že i v roce 2016 se najde tolik hráčů co stále paří starýho dobrýho dooma 2.Jen je škoda že multiplayer scéna hrozně upadla 🙁
Bohužel hráčů je nejspíše málo, třeba Cyberreality se snaží, opakovaně nabízel možnost vytvořit server, ale bez valné odezvy.
Já tedy hraji výhradně singl, ale co jsem zkoušel náhodně zabrousit na Liquid Servery, občas se tam nějaký Čech našel.
Jo já už taky doma nehraju multiplayer, holt na to není čas :-). Člověk nemůže zvládat všechny hry co vyšli -> dokonce už ani ten OverWatch nehraju. A když hraju Heroes of the Storm, tak mám z toho vždy výčitky, že ta hra je o ničem -> že to je bez příběhu a měl bych radši hrát Zaklínače a podobný opusy 🙂
Taky začínám hrát single player protože ten multiplayer je na tom v posledních týdnech fakt mizerně.Některý wady jsou fakt neskutečně hezky udělaný že by jsi chvilkama nevěřil že hraješ dooma.
DesArthes: Jak myslíš to že DOMA už nehraješ multiplayer ? Neříkej že jsou ještě nějaký lanky 😀
jo samozřejmě myslím Dooma 🙂 Stíhám občas nějaký singleplayer wady který jednou dohraju a stačí. Mulťák by sežral moc času
nene ty jsi napsal doma už nehraju multiplayer 😀 tak sem myslel jako že nemyslíš dooma ale jako že nehraješ doma ale někde jinde třeba na lance 😀
Prostě jen hrajeme doma dooma 🙂 A ještě před rokem jsem dohrál Stalker: Lost Alpha, který jsem měl rozehraný už rok a byl jsem na poslední mapě. Asi tak moc hraju já 🙂 A když vidím ty “normální” herní časy posledních her, jako 8-10-12 hodin, moc nechápu, jak to může někdo kupovat za ty prachy. Třeba Mass Effecty jsem hrál každý cca 70 hodin, to mi už přišlo adekvátní.
Já třeba kupuji hry ve slevách a v bundlech, takže cenu zas až tak neřeším.
Plnou cenu dávám jen za atraktivní tituly, které zaslouží podporu vývojářům hned při startu.
Sice jsem dělal pár map do Duke Nukema, ale až tak kreativní jsem teda nebyl :))
Crappy Doom WADs – ahole_x.wad (ASSHOLE!!!)
https://www.youtube.com/watch?v=rTANOafe_qY
No to je hrůza, ani jsem se na to nedodíval 🙂
Stale lepsie ako 1x1box.wad
Alespoň první dvě třetiny za to stojí. Pro mě rozhodně víc obohacující, než tisíc muslimských sandnegrů. 😉
To máš sice pravdu, ale takové výrazy sem prosím nepleť. Nejsme politické stránky.
Dooomworld forum prošlo menší změnou vzhledu.
Good Morning Phobos – update 25. march 2017.
Back to Saturn X Ep1 – update 2. march 2017.
Z novejch projektů jsem si stáhl pár Wolf3D modů, které by měly být s Wolf4SDL a FullHD podporou.
Atom Projekt – 34 nových levelů – update 20 february 2017.
Passage to Hollenteufel – 31 nových levelů. – update 1. fubruary 2017.
Jsou to plné hry, nic dalšího ke spuštění netřeba.
Ano, taky jsme to s Matthiasem zaregistrovali, zpočátku nefungovaly původní odkazy na idGames, měl jsem obavu, že budu muset postupně měnit všechny linky v článcích, ale naštěstí vše funguje jak má.
Narazil som na tento blog, pretoze akurat prechadzam Zones of Fear (cesky WAD) a nemal som zrovna trpezlivost v 15. leveli skumat, kde sa nachadza tajny exit 😀 Chcem teda podakovat, ze som nasiel potrebne info a nahodou mne sa paci, ze existuje takyto suhrny blog 🙂 Castokrat v niektorych leveloch netusim kde hladat tajne exity a obcas sa stane, ze dany wad nenajdem ani na Youtube ani nikde inde.
Dooma hram uz strasne dlho.. je to jedna z legiend, ktore snad nikdy nezostarnu, niesom typ hraca zatazeny prehnane na grafiku, a kedze doom sa dokaze este aj dnes vyrovnat adrenalinom a hratelnostou, uz dlhe roky po nom opakovane siaham 🙂 Vyhral som uz obrovske mnozstvo custom wads, medzi moje oblubene patria zrejme slaughter wads, no po prejdeni zvyknem obmienat, ked zrovna tuzim po uvolnenejsom wade 🙂 Tesi ma, ze este aj dnes stale vychadzaju nove wady a tato komunita neumiera. V poslednom obdobi som zakomponoval novy “challenge” do mojho playthrough roznych wadov (ci novsich alebo starsich, ktore rad opakovane prechadzam) a to, ze sa snazim hrat na jeden save kazdy level (vzdy save iba na zaciatku). Musim uznat, dodava to uplny novy rozmer hratelnosti a zostavania v strehu 🙂
Díky za pochvalu, jsem rád že informace posloužily, i když návody nejsou většinou součástí blogu, jen u významných českých projektů jako jsou Kamasutra a Zones of Fear.
Obdivuji Tvou výzvu, já zejména u těch slaughter WADů savuji velice často, jelikož na opakované procházení stejného levelu nemám nervy – a ani čas 🙂
https://youtu.be/yFiuRKPftoA Nějaká šance na recenzi? 🙂
Golden Souls samozřejmě znám, ale prozatím jsem nehrál. Takže bohužel v dohledné době recenzi neplánuji.
Aktuálně došlo ke změně na mateřském hostingu servage.net.
Zdá se že blog funguje v pořádku jen u několika příspěvků se nezobrazují obrázky.
Budu pracovat na opravě ze zálohy, pokud byste si všimli nějakých dalších chybiček, dejte mi vědět 🙂
Nechces si zatestovat?
https://liquiddoom.net/doom/forum/thread-56.html
Vic hlav vic vi 😀
Jaksi ten Liquid zlobí…
Koukal jsem na první stránku,více se mi nyní nenačetlo. Cožpak o to, rád bych se zúčastnil testu, akorát je trochu problém v tom, že se mi sešly celkem 3 tituly na recenzování, takže jsem v časovém presu a nevím jak to budu stíhat. Snad to tolik nespěchá.
Celý megawad v jednom na Liquidu nevidím, takže asi budu průběžně zkoušet a reportovat. Snad jsou odkazy na mapy na první stránce aktuální.
Celý megawad na testování není v hlavním příspěvku,. Ale spíš ke konci.
Liguid mi taky zlobí a CR tvrdí, že jsem jedinej kdo si stěžuje… Tak očividně nejsem jedinej. 😀
Aha, musím pohledat.
Ono to zlobí nárazově, teď zcela v pohodě…
A ještě do toho ten Romerův Sigil 🙂
Taky mi to narazove zlobi…
jestli to nebude tim, ze zrovna napr updatuju sql nebo nginx …
na web mam monitoring, kdyz nepojede dyl nez pet minut tak prijde sms ze je problem, to samy i jinaci sluzby monitoruju z jinaci masiny ze vse OK …
Mluvíš cizím jazykem 🙂
Jasně, je to možný, ty výpadky nejsou trvalé. Hlavně že to běží, to je nejpodstatnější.
Btw. nechceš nahodit na server Sigil mulťák, ať to můžem vyzkoušet ?
no, dohodte wad, config, a neni problem …
Cožpak o to, WAD ti můžu poslat, u Romera je už zdarma, akorát ten config nevím.
Myslel jsem že bys ho nahodil na ZDaemon třeba jako FFA. Třeba by to lidi hráli, co jsem se díval na seznam serverů tak ten Liquid tam nemají.